Wednesday, January 26, 2005

hampehnye budak..

Aaa geramnye aku ngan budak sebelah ni. Tensi2. Suka-suki die je amek gune harte mende orang cam die punye. Dahle dok ngn boyfren. Buat nyemak je. Adeke patot. Nak g toilet pon susa skang. Ade skali tu nak g mandi tgk boyfren die ade kat dalam. Kurang asam sungguh. Nyebok2. Aku bakar kang bilik tu..Aiseh nanti fire alarm bingit tu plak. Hahah. Suke lak tu smoking dalam bilik. Aih tensen aku ngn bau asap. Apsal la x pernah pulak fire alarm sebab die merokok. Bagi kene denda sikit baru padan muka. Memang sakit hidung la kalau bukak pintu bilik nih. Eee aku nak je belasah dak ni. Name je orang British..yang kononnye sangat bersopan-santun le kan. Ni asek mencarut je. Kalo die cakap tak kuar f**k tu memang le tak sah kan. Ngan muke yg asek mandang slack je kat orang. Waah panjang juge aku ngumpat. Nak buat camne, dah tensi. Naseb baek la die tak paham. Kalau paham pon takpe la. Bagi sedar skit. Duduk berkongsi tu cubela hormati sket orang seblah...hehh geram2...

No comments:

 
TOP